środa, 30 października 2019

Co kupiłam na targach? Kogo spotkałam?

Cześć!
Zgodnie z obietnicą, daną wam w poście o targach jestem.
Obiecałam, że napiszę wam co kupiłam oraz kogo spotkałam :)

CO KUPIŁAM:

Nie kupiłam wielu rzeczy, ale i tak wam je przedstawię :)
Zakupiłam szkicownik (10 zł), przepiękny z ręczną ilustracją na okładce (Craft Shop),
książkę "Pamiętnik Dziennik Rowleya" (Jeff Kinney- autor Dziennika Cwaniaczka) (19 zł) (wydawnictwo nasza księgarnia,
oraz grę karcianą "Yu-Gi-Oh!"(35 zł) czyli japońskie odwzorowanie japońskiego anime 7+.
Dostałam również dwie książki z lotniej czytelnie :):
"WAMPIRACY demony oceanu" Justin Somper (Nasza Księgarnia)
"Czarownik Iwanów" Andrzej Pilipiuk (Fabryka Słów)
Polecam korzystać z lotniej czytelni, bo warto :)
A dla tych co nie wiedzą, czym jest Lotnia Czytelnia; 
Stoisko z książkami biblioteki (www.rajska.info). Te książki można sobie zabrać za darmo, po przeczytaniu można ją oddać, lub przekazać kolejnej osobie :)

Nie spotkałam się z nikim znajomym, za to poznałam przemiłego Gandalfa i zrobiłam sobie z nim zdjęcie :D
Byłam w czwartek więc to wyjaśniało, że żadnych autorów nie było :)

Zapraszam na mojego Instagrama melnieczyta 
Pozdrawiam autorka bloga Mel@nie-czyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podsumowanie roku 2020

 Hej kochani! Dawno mnie tutaj nie było, za to na instagramie dość często się udzielałam. Dziś podsumuję rok 2020: SPOTKANIE/EVENTY/WYJAZDY:...