środa, 30 października 2019

Dziennik Rowleya- Jeff Kinney

Pamiętnik Dziennik Rowleya, Zapiski Chłopca o złotym sercu- Jeff Kinney
Wydawnictwo: Nasza Księgarnia
Moja ocena: 9/10

Jak zwykle twórczość Jeff `a zauroczyła mnie, więc opis będzie miał same plusy.
Rowley to przyjaciel Grega. Są nierozłączni, a sam Rowley mówi o ich przyjaźni "Naj-Naj-Najlepsza".
Chłopak wzoruje się cwaniaczkiem i postanawia również, prowadzić dziennik.
W trakcie jednak,Greg nakazuje mu, prowadzić jego biografię, lecz coś nie wychodzi- staje się to pokazaniem chłopca w złym świetle.
Biografia Grega Haffleya staje się również opowieścią o przygodach przyjaciół np. "DZIEŃ W KTÓRYM JA I GREG NARUSZYLIŚMY SPOKÓJ STAREGO CMENTARZYSKA" albo "DZIEŃ W KTÓRYM JA I GREG WYMYŚLILIŚMY SWOJEGO WŁASNEGO SUPERBOHATERA".
Greg nie jest tym zadowolony.

Chcecie dowiedzieć się więcej o przygodach Rowleya i Grega? koniecznie przeczytajcie tę śmieszną oraz wciągającą książkę!
Osobiście przeczytałam ją w dwa wieczory tak byłam pochłonięta jej fabułą!

Autorka bloga Mel@nie-czyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podsumowanie roku 2020

 Hej kochani! Dawno mnie tutaj nie było, za to na instagramie dość często się udzielałam. Dziś podsumuję rok 2020: SPOTKANIE/EVENTY/WYJAZDY:...